Teraz możesz migrować swoją tradycyjną korporacyjną sieć głosową do Microsoft TEAMS (system telefoniczny) bez utraty niezbędnej kontroli wydatków. Nie ma znaczenia, czy jest to sieć analogowa, cyfrowa, IP czy jakakolwiek mieszanka tych trzech starych technologii. TOTAL VOICE® to aplikacja Azure opracowana przez Noventiq i dostępna w dowolnym kraju za pośrednictwem Microsoft Azure Market Place.
TOTAL VOICE® umożliwia firmie kontynuowanie lokalnych, regionalnych, a nawet globalnych procesów rozliczeniowych, które tradycyjnie są obowiązkowe w przypadku działania sieci głosowej. Aplikacja TOTAL VOICE® jest hostowana na platformie Microsoft Azure i łączy się z dzierżawcą usługi Office 365 w celu uzyskania wszystkich niezbędnych danych telekomunikacyjnych.
W ten sposób Twoja firma może obsługiwać sieć głosową rozproszoną geograficznie za pomocą dowolnej kombinacji połączeń, które mogą obejmować linie analogowe, BRI, PRI, SIP Trunks, T1, J1, E1, a nawet plany połączeń Microsoft w chmurze Office 365. Marka certyfikowanego sprzętu używanego przez Twoją firmę do Microsoft Teams Direct Routing nie ma znaczenia. Śledź globalne koszty, takie jak:
- Połączenia alarmowe
- 018000s
- 019000s
- Krajowe połączenia międzystrefowe
- Międzynarodowe połączenia międzystrefowe
- Połączenia z telefonów komórkowych
- Połączenia lokalne
- Połączenia wewnętrzne
Twoja organizacja może mieć dowolną kombinację urządzeń magistralnych, takich jak SBC i/lub bramy takich marek jak AudioCodes, Ribbon, Oracle, a nawet plany Microsoft Calling w Office 365. Wystarczy podłączyć Noventiq TOTAL VOICE® do dzierżawcy i skierować urządzenia magistralne do TOTAL VOICE® w celu gromadzenia danych CDR (Call Detailed Record).
W ten sposób firma może automatycznie uzyskać tradycyjną kontrolę, taką jak:
Oprócz tradycyjnej kontroli zużycia minut w całej sieci, przydzielania worków minut lub pieniędzy na użytkownika, teraz można również monitorować wykorzystanie zasobów, które są obciążane miesięczną stałą taryfą, takich jak DSO, DID, E1 Trunks itp. W ten sposób firma może sprawdzić, czy jej zasoby głosowe są wystarczające, czy też zasługują na globalne dostosowanie.
Łatwe generowanie szczegółowych raportów w dzierżawie Office 365. Liczba krajów, które firma musi uwzględnić, nie ma znaczenia. TOTAL VOICE jest założony w formacie E.164 (+kod kraju + obszar + numer telefonu), więc żaden plan wybierania/numeracji nie może pokrywać się z innym w jakimkolwiek innym kraju.
Śledź wszystkie zużycie i wydatki na telefonię w skali globalnej, ale na pożądanym poziomie, którego mogą wymagać procesy audytu. Lub po prostu przydzielaj wydatki w najbardziej dokładny sposób dla swoich regionów geograficznych.
Skontaktuj się z nami, aby rozpocząć:
Złóż wniosek
Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
Czy mogę zainstalować usługę Total Voice we własnej dzierżawie platformy Azure?
Nie, usługa Total Voice jest oparta na platformie Azure, ale jest dostarczana wyłącznie jako rozwiązanie SaaS (oprogramowanie jako usługa) i jest zarządzana przez firmę Noventiq.
Czy muszę płacić osobno za usługi platformy Azure?
Nie, subskrypcja Total Voice SaaS, w dowolnej formie, obejmuje korzystanie z platformy Azure w ramach miesięcznej opłaty.
Czy mogę podłączyć dzierżawcę Office 365 do TOTAL VOICE, jeśli używam SBC innego niż AudioCodes i/lub Ribbon?
Tak, ale nie automatycznie, jak w przypadku wymienionych marek. Musimy wcześniej otrzymać próbkę CDR (Call Detailed Records) wygenerowanych przez inne certyfikowane, zatwierdzone SBC. Przykład: Oracle "Acme Packet", aby zapewnić pozytywną rentowność.
Czy ze względów bezpieczeństwa mogę uniknąć połączenia z dzierżawcą i przekazywać firmie Noventiq moje dane CDR co miesiąc?
Nie, Total Voice został zaprojektowany do odczytu na żywo produktywnej dzierżawy mieszającej CDR i niektóre API Office 365 TEAMS.
Czy muszę płacić za własną licencję Power BI Premium?
Nie, produkt został zbudowany w oparciu o Power BI Embedded, aby uniknąć dodatkowych kosztów dla naszych klientów.
Czy mogę kupić własną licencję Total Voice?
Nie, Total Voice jest oferowany tylko jako SaaS (oprogramowanie jako usługa), a jego subskrypcja może być opłacana tylko w formie miesięcznej / rocznej opłaty.
W jaki sposób przechowywane są informacje CDR mojej firmy?
Są one szyfrowane w bazie danych TOTAL-VOICE, a każdy klient ma własną bazę danych. CDR są szyfrowane przy użyciu szyfru AES-256.
Jak mogę połączyć się z TOTAL VOICE?
Użytkownik łączy się przy użyciu poświadczeń AAD (Azure Active Directory).
Dlaczego moje informacje nie są aktualizowane?
Prosimy o otwarcie wsparcia https://supportportal.noventiq.com/
Czy oprócz AAD (Azure Active Directory) mogę użyć dowolnego innego dostawcy LDAP, aby połączyć się z TOTAL VOICE?
Nie w sposób automatyczny. Jeśli używana jest inna procedura LADP niż AAD, należy otworzyć zgłoszenie do pomocy technicznej na stronie https://supportportal.noventiq.com/ w celu ustanowienia specjalnego połączenia dla najemcy.
ZŁOŻYĆ WNIOSEK
Powrót