Jako dostawca usług w chmurze Noventiq zapewnia swoim klientom wsparcie dla produktów Microsoft zakupionych w ramach umowy CSP.
Podstawowa usługa wsparcia obejmuje obsługę incydentów i konsultacje z użytkownikami. Noventiq pomaga swoim klientom w przypadku problemów związanych z rozliczeniami i subskrypcją, udziela konsultacji dotyczących instalacji, konfiguracji i kwestii administracyjnych związanych z działaniem produktów Microsoft. Noventiq obsługuje eskalacje do Microsoft poważnych incydentów, takich jak nowe lub nieudokumentowane problemy, wady kodu lub problemy z dostępnością usług, które są pod kontrolą Microsoft. Wsparcie w kwestiach związanych z aplikacjami i obciążeniami innych firm zakupionymi poza umową CSP nie wchodzi w zakres usługi. Usługa pomocy technicznej jest świadczona od momentu zakupu przez klienta produktów Microsoft i rejestracji w systemie Noventiq Service Desk.
Jeśli klient jest zainteresowany dodatkowym zakresem, szybszą reakcją i dostępem do różnych zasobów Noventiq na całym świecie - Noventiq oferuje dwie dodatkowe opcje: Wsparcie Standard i Premium dla produktów CSP.
Poziom usług
|
Core
Darmowy
|
Standard
Płatne
|
Premium
Płatne
|
Wsparcie w zakresie wdrażania i aktywacji
|
✔
|
✔
|
✔
|
Zarządzanie najemcami i subskrypcjami
|
✔
|
✔
|
✔
|
Zautomatyzowane usługi rozliczeniowe i płatności faktur
|
✔
|
✔
|
✔
|
Czas wsparcia
|
8x5
|
24x7
|
24x7
|
Metoda kontaktu
|
Telefon, e-mail, ServiceDesk
|
Telefon, e-mail, ServiceDesk
|
Telefon, e-mail, ServiceDesk
|
Czas reakcji oparty na wadze
|
A: 2 godziny
|
A: 2 godziny
|
A: 1 godzina
|
B: 4 godziny
|
B: 4 godziny
|
B: 2 godziny
|
C: 8 godziny
|
C: 8 godziny
|
C: 4 godziny
|
Wsparcie naprawcze
|
Konsultacje e-mail
|
Konsultacje e-mail
Połączenie zdalne
|
Konsultacje e-mail
Połączenie zdalne
Wizyty na miejscu*
|
Zarządzanie eskalacją incydentów do działu pomocy technicznej Microsoft.
|
✔
|
✔
|
✔
|
Linie pomocnicze
|
L1
|
L1, L2
|
L1, L2, L3 + L4
|
Wsparcie doradcze
Konsultacje dotyczące instalacji, konfiguracji i podstawowych pytań administracyjnych
|
✔
|
✔
|
✔
|
Pomoc w instalacji i konfiguracji
|
Nie zawiera
|
Nie zawiera
|
✔
|
Liczba żądań do rozwiązania
|
Bez ograniczeń
|
Bez ograniczeń
|
Bez ograniczeń
|
Wsparcie prewencyjne
Zaplanowane sprawdzanie stanu oprogramowania systemowego w celu zapewnienia, że potencjalne problemy mogą zostać przewidziane przed ich wystąpieniem
|
Nie zawiera
|
Nie zawiera
|
1 raz w roku*
|
Raportowanie - wsparcie
|
Nie zawiera
|
kwartalnik
|
pulpit nawigacyjny online
|
Kierownik ds. usług
|
Nie zawiera
|
Współdzielony
|
Współdzielony
|
Poziom usług
|
Core
|
Standard
|
Premium
|
Jeśli chcesz kupić pakiety Standard lub Premium, wypełnij formularz opinii, a nasi menedżerowie skontaktują się z Tobą:
Konsultacje dotyczące usługi Noventiq Service Desk