Nasze centrum obsługi pomaga klientom w 4 różnych językach przez całą dobę 7 dni w tygodniu w ponad 50 krajach na całym świecie.
Noventiq Service Desk to pojedynczy mechanizm skonfigurowany w celu zapewnienia wysokiej jakości usług naszym klientom.
Ujednolicony proces:
- Sprawne udzielanie odpowiedzi na pytania zadawane przez linię wsparcia (telefon / e-mail / Service Desk).
- Pojedynczy punkt kontaktowy do rozwiązywania problemów związanych ze wsparciem w zakresie różnych rozwiązań.
- Możliwość przyciągnięcia specjalistów z doświadczeniem w zakresie określonych produktów i technologii w razie potrzeby.
- Ujednolicona umowa SLA.
- Zarządzanie usługami.
- Przejrzysty system raportowania.
- Kwartalny przegląd biznesowy.
- Pełne pokrycie wszystkich stref czasowych. Tryb pracy 24x7.
Korzyści z pomocy technicznej Noventiq:
- Możliwość maksymalnego skupienia się na podstawowej działalności.
- Gwarantowana dostępność usług IT zgodnie z wymaganiami biznesowymi.
- Możliwość szybkiej zmiany infrastruktury i zasobów IT zgodnie z dynamiką biznesu.
- Przejrzystość poziomu usług dla biznesu, raportowanie i parametry zgodne z wymaganiami.
- Wielojęzyczna linia frontowa.
- Dedykowany kierownik projektu.
- Możliwość pozyskania ekspertów projektowych do wdrożenia planowanych zmian w infrastrukturze IT.
- Uzyskanie maksymalnego efektu z produktów i rozwiązań.
Dlaczego Noventiq:
- Obecność geograficzna.
- Bogate doświadczenie w zakresie produktów Microsoft. Wyższe statusy i wiedza specjalistyczna.
- Wsparcie wielu dostawców (rozwiązanie wszystkich żądań za pośrednictwem jednej linii wsparcia, w tym integracja / na styku technologii).
- Szerokie i elastyczne portfolio usług, które pozwala wybrać najlepszą usługę.
- Personel ekspertów i administratorów (własne Centrum Serwisowe >400 osób).
- Statusy partnerskie wszystkich wiodących producentów, w tym certyfikaty serwisowe.
- Własny serwis wsparcia, zbudowany zgodnie z najlepszymi międzynarodowymi praktykami.
- Elastyczne podejście do zadań klienta.