Kontekst
HELL ENERGY jest jedną z najszybciej rozwijających się marek FMCG na świecie, czego dowodem jest gwałtowny wzrost eksportu i rosnąca popularność na całym świecie. Ta w 100% węgierska marka napojów energetycznych powstała w 2006 r. i do 2010 r. stała się liderem rynku na Węgrzech. Od tego czasu stała się kluczowym graczem na arenie międzynarodowej, z rynkiem eksportowym obejmującym ponad 50 krajów. Oprócz Węgier, HELL ENERGY jest liderem rynku w Bułgarii, Rumunii, Bośni i Hercegowinie, Słowacji, Chorwacji, Grecji i na Cyprze.
Rozwiązanie
Eksperci Noventiq ocenili stan bezpieczeństwa HELL ENERGY za pomocą narzędzia Microsoft Cybersecurity Solution Assessment Tool, aby zebrać wszystkie istotne informacje na temat ich środowiska IT, skanując konta lokalne, ustawienia zapory i zainstalowane aplikacje. Noventiq podsumował wyniki oceny cyberbezpieczeństwa w raporcie obejmującym usługi niezbędne do osiągnięcia optymalnego poziomu cyberbezpieczeństwa oraz mapę drogową zawierającą wszystkie niezbędne kroki. Z pomocą Noventiq firma HELL ENERGY wdrożyła wiele rozwiązań bezpieczeństwa Microsoft, aby zwiększyć ochronę przed złośliwym oprogramowaniem, wirusami, atakami ukierunkowanymi, wyłudzaniem danych uwierzytelniających i oprogramowaniem ransomware. Dzięki zaawansowanym możliwościom Microsoft 365 firma może teraz identyfikować, ustalać priorytety i badać potencjalne zagrożenia i ataki. Firma wdrożyła również narzędzia zabezpieczające dostęp do firmowych danych i aplikacji przy jednoczesnym zachowaniu łatwości dostępu dla użytkowników.
HELL ENERGY kontynuuje wzmacnianie swojego cyberbezpieczeństwa poprzez wdrażanie rozwiązań do zarządzania urządzeniami mobilnymi i aplikacjami. Aby osiągnąć optymalny poziom bezpieczeństwa, dalsze rozwiązania będą wdrażane zgodnie z mapą drogową stworzoną podczas oceny rozwiązań cyberbezpieczeństwa.